Halaman

29.07.2011 (kesedihan melanda diri)


Hari terakhir dengan cikgu practical Chemistry & Physics di sekolah...

Masa ke 8 : cikgu Azizah masuk.. dengan ceria nye.. dia membaca KAD ucapan yang aku buat.. lepas tuh. dia suruh kitaorang budak kelas tulis tentang keburukan & kebaikan dia selama dia mengajar kitaorang.. berat hati aku nak tulis.. sedih rasanya bila cikgu Azizah da ta de.. hm.. aku pun mula lah meluahkan ape yang terpendam & tersirat.. lepas tuh.. aku bagi cikgu.. cikgu cakap TERIMAKASIH amira..
Masa ke 9 : cikgu Izreen masuk.. dia masuk ikut pintu belakang.. cikgu mengajar PHYSICS..
minit-minit terakhir sebalum balik : cikgu Izreen bagi penada Buku yang comel sangat.. & cikgu Azizah bagi kad ucapan dan button POOH.. i like.. 

teacher Wan Izreen, me. & teacher Fatimah Azizah
my beloved teachers..

Cikgu.. kalau boleh.. saya nak putarkan masa tuh balik.. boleh jumpa cikgu..
Teachers.. thankz for everything yeah...
btw. nanti kita jumpa dkt luar ye... sayang cikgu ketat-ketat.. yeah :)

Khas untuk cikgu yang tersayang :)

sorry.. muka aku agak sembab.. sebab ta cukup tidur.. btw. cantik kan KAD ucapan tuh.. 


TEACHERS plant seeds of
knowledge that grow
ForEveR..