Halaman

28.07.2011

Hari Terakhir bersama cikgu practical Physics..


1. menceritakan ape yang aku dapat masa ceramah tentang ABJZ...
cikgu Izreen : Mira.. ape pendapat awak tentang ceramah semalam?
Mira : pendapat saya....
Syafiq Khairul : (mencelah) ni mesti berjela2 dia cakap..
Mira : dalam hati > (mengata aku lah tuh? okay.. aku terima..)
Mira : saya dapat melihat ape yang akan berlaku, sekiranya remaja pandai menjauhi zina..
cikgu Izreen : ape lagi yang awak dapat?
Mira : kalau boleh cikgu.. saya tak nak negara Malaysia kena bala yang menimpa negara lain seperti Tsunami & bumi terbalik.. kalau boleh setelah saya dapat ILMU semalam.. saya nak ubah dunia supaya tidak lupakan YANG BERKUASA..
cikgu Izreen : Alhamdullilah..

2.Bermain Kotak Beracun
Ok.. time for game ye anak-anak...

lepas lagu bunyi.. orang First.. Syafiq S dapat kotak beracun.. wah ! suke nye dia...
(aku tengah termenung)
Tiba-tiba lagu tuh tepat2 berhenti dekat aku..
(luar > ala.. kenapa aku dapat?)
(dalam hati > wah ! bangga nye..) haha
Okay.. aku pun pilih..aku dapat soalan Relationship between mass & inertia :
* Thus larger mass,_______, inertia..
aku pun blur.. then. kena denda.. Aku kena (sifir siput 3)
Mira : ape tuh sifir siput?
Mahdi : kepala kau kena ke kanan dan ke kiri (siap tunjukkan lagi ye..)
cikgu Izreen : kita semua cakap 1 darab 3 sampai 3 darab 3... lepas tuh, mira kena kekanan da kekiri sambil menyebut SIPUT..
Mira : (dalam hati > aduish.. malunye)

1x3...
aku : (ke kanan) SIPUT..
2x3
aku : (ke kiri) SIPUT.. SIPUT..
3x3
aku : (ke kanan) SIPUT.. SIPUT.. SIPUT..
(GILA)

Dua saat kemudian :
MERAH  muka aku..serius malu...
Shuh Wen : ala.. comel nye muka dia... tengok tuh.. da merah..
budak kelas : (menggelakkan aku dengan kuat) 
Mira : (dalam hati > jahatnye korang) :'(
          okay aku terima...


kepada cikgu Izreen.. terima kasih atas semua nya..
saya sayang cikgu :)