Halaman

satu hari menjadi PEGAWAI POLIS :)

Assalammualaikum..
hari ini merupakan SUKAN TAHUNAN bg SMK SERI PERMAISURI..
hari yg paling mendebarkan krn ini 1st time aku memakai pakaian yg segak lg bergaya gitu..
aku da macam INSPECTOR NATHASYA kan kan??selama 4 tahun jd kadet polis,ta pena pun sekali ada kawat..tahun ke-4 aku dkt sekolah ni barulah dpt merasai..walaupun 1st time,kadet polis berjaya mendpt tempat ke-3..

NUR AMIRA NATHASYA BT. MD.AZHAR..

tabik springgg.. ape macam?? ada macam POLIS ??

KANAK-KANAK RIBENA <3

ha..ni abang SYAMEEL AKMAL dr form 6 bawah..pe mcm..cute kan kan??haha..sibuk sangat nak ambik gmbar..nah!!amik la.. <3


NORIZ !! aku suka sangat gamba ni :)

bersama2 kak ROSE,kak AIN dan semua anggota KADET POLIS <3 love it !

^___^ tengok la muka aku..orang semua serius & pandang depan..aku sorg je melilau tempat lin..haha.."memikirkan masa depan"

cadet police the best <3